marktonderzoek

Analyseren en voorspellen van klantgedrag

Schema neuromarketing
Neuromarketing
In de basis is neuromarketing het inspelen op de gedragingen van (potentiële) klanten, deze gedragingen worden gestuurd vanuit het bewuste en onbewuste brein. We gebruiken medische kennis en inzichten om via communicatie de klant te raken en bereiken. Ook wel “the art of creating value both for the customers and for the company” genoemd.

Deze whitepaper geeft niet alleen een inzicht, maar ook hoe in de visuele communicatie gebruik gemaakt wordt van deze kennis. Hoe de effectiviteit van de boodschap vergroot wordt.
Nieuwsgierig? Klik hier om deeze whitepaper te downloaden.
Reinventing the customer experience
Consumenten zijn vandaag de dag meer dan ooit en vaker dan ooit op veel verschillende manieren met hun merken bezig. Offline, web, mobiel, instore, het maakt voor de klant geen verschil meer. Het is de mix van alle marketing uitingen die er voor zorgt dat het koopgedrag beïnvloedt wordt.  Een heftige opdracht dus voor marketeers om hierin een goede lijn te vinden.
Marketing 2.0 beschrijft 6 strategieënhoe je de klant kunt verrassen en inspireren. Klik hier om deze whitepaper te downloaden.
Analyseer uw klantegedrag en behaal een hogere score bij acquisitie
Niet elke klant is even kansrijk. Bovendien kopen verschillende klanten om verschillende redenen. De een zoekt kwaliteit, de ander een scherpe prijs en een derde wil vooral pronken met merken. Door uw klanten te segmenteren op basis van gedrag of kenmerken kunt u zich richten op de meest kansrijke groepen met een propositie die bij ze past. Met klantsegmentatie scoort u niet alleen beter, u zet ook nog eens de klant écht centraal.

Met deze e-paper van Graydon leert u in 10 stappen klantgedrag te analyseren en te voorspellen. Download hier de e-paper en verbeter vandaag nog uw marketing en scorings kans.
FESPA Nederland Association
,
Postbus 107, 1900 AC Castricum
Tel: +31 857 600 333
info@fespa.nl
Member of FESPA.COM